یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

یادگاری برای یاسی

تو چقدر زیبایی

1392/11/28 17:25
نویسنده : مامان بتی
487 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم .

دوست دارم همیشه بهت سلام کنم .آخه اندازه تموم دنیا دوست دارم .امروز اولین مطلبم سرشار از عشق و علاقه است . می خوام از عشقی که نسبت به تو دارم بنویسم .اما ... نمی تونم فقط با تموم وجودم می گم که دوسسسسست دارم عزیزم .

وقتی میام خونه شما خوابی .اول میام سراغ شما باید ببینمت تا آروم بگیرم می شینم کنارت نگات میکنم آخه دیووونه وار عاشقتم عزیزم .

راستی تو چرا اینقدر خوشکلی ؟خدایا ممنونم .سپاسگذارم واسه این دختری که به من بخشیدی .در پناه خودت نگهش دار .آخه هر دو مون به عنایات  تو احتیاج داریم .بازهم الهههههههی شکر

 

فهمیدم ...

آخر فهمیدم چه ربطی بهم داریم

که پشت این همه احساس

تا این همه به من نزدیکی

"تو "

ادامه وجود منی

دل من با تو آرام گرفت

این نوشته های گاه و بی گاه

قلب من است

برای تشکر از تو

که تمام نبودنم را تحمل می کنی

من

نمی دانم چه احساسیست درونم

که  هر لحظه صدایم می کنی

که هر لحظه صدایت می کنم

اما می دانم که ادامه وجود منی

 

خوب کردی ادامه وجودم شدی

خوب کردی .....عزیزم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)